Relax

Fredag igen, första veckan är snart över på det nya året. Har tillbringat de senaste dagarna så mycket tid med Niksu som bara möjligt. Vi har oftast sovit ut länge, men idag steg vi upp före klockan 9. 11-tiden for vi till Tropiclandia med N&E. Det var helt skönt. Vi hängde mest i bubbelpoolarna, och gjorde inget annat än bara njöt. Men vi var också i draken, och nu kom jag först på jag glömde kalla bassängen. Då vi satt i en av bobbelpoolarna, så såg vi att Tropiclandia egentligen är ganska slitet och en renovering skulle inte göra illa. 
 
Annars har jag bara idag varit i butiken till mamma, och lagat mat. Niksu hämtar mig vid 18-tiden och då ska vi iallafall träffa Fanny. 
 
 
Idag ska jag hem tidigt har jag tänkt, och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0