New year

Nytt år och nya möjligheter, chanser och äventyr. Låter perfekt i mina öron. Har bestämt mig för att försöka göra 2013 till det bästa året hittils, och ta ut så mycket som möjligt av det. Gjorde inga speciella nyårslöften, eller några som jag behåller för mig själv bara.
 
Har inte hunnit ladda upp några bilder från min kamera till datorn helst ännu, bara från Iphonen, så en stund får ni vänta på nyårsbilderna. De kommer lämna till helgen antagligen. Eftersom jag har två dagar kvar med Nicolina, förrän hon far. Och vet dessutom inte när jag kommer se henne nästa gången. Hoppas på att snart iallafall. Så måste ta vara på varje sekund som går nu. Nyåret var iallafall heelt toppen, bästa på länge lätt! Hade så roligt hela kvällen.  Vilket betyder att de antagligen kommer bli ett bra år också.
 
Sov med N till 14:30 idag, och nu är klockan nästan 2 på natten, och vi är så pigga. Imorgon har vi dessutom bestämt oss för att vakna tidigt. Good luck säger jag redan nu. Min rytm är helt åt skogen, måste under helgen måste jag försöka få den tillbaka till normal. Ska bara ta de lugnt ihelg och njuuta av de sista lovdagarna. 
 
En bild från nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0