God natt

Jag så längtar på att det ska vara fredag kväll. Känns som en evighet dit ännu. Fick just klart inlämningsuppgiften i sociologi. Dethär är första gången jag läser en nätkurs, som handlar om ett speciellt ämne. På det sättet skönt att man får göra uppgifterna då man har tid, istället för att sitta på föreläsningar. Vet bara redan nu denna nätkurs kommer bli jobbig, men det är värt 5sp, och sociologi verkar nu iallafall intressant!
 
Imorgon måste jag ta itu med en föreläsnings dagbok och en annan uppgift + att jag måste måste läsa på tent och hinna till Tritonia för att låna en hel hop nya tent böcker. Samma fortsätter på torsdag, + att jag jobbar 7-15 då. Och på fredag har jag tent. Stressigt nu just, men så är det ibland.
Ihelg måste jag också börja läsa på en ny tent, och jobba på en hel del uppgifter, eftersom veckan efter jobbar jag 6 dagar och har en ledig. 
 
Annars idag har jag jobbat på sociologi uppgiften, och träffat Gabi, Eve, Aksu & Topi. Nu ska jag kolla morgondagens salkkarit och börja sova! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0