B I L D E R

 
Jag & Pia
 
 
Jag, Emilia och Charlotta.
Bilderna från onsdagen då vi var ute på back to school. 
 
 
 
Före Mäkys fest. 
Lockarna lyckades väldigt bra :)
 
 
Jaana, Gabi, jag & Fanny
 
 
Ansku & jag.
 
 
Jaana, Ansku, Emmi & Anu. 
 
Några bilder från Mäkynens 30-års fest med Iphonen.
 
Dålig kvalite...
 
 
Kortet han fick av oss :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Gabi besökte förra veckans tisdag- torsdag Helsingfors spontant. Det var riktigt skönt att slippa vardagen för en par dagar. Pub/bar spårvagnen såg vi också av, jag hade aldrig hört att en sådan fanns före Lillis berättade det, hon kom också dit för en natt. Påvägen hem åkte jag också tåg för första gången ENSAM, haha konstigt att jag aldrig måste ha åkt det förrän nu :D 
Besökte också Hard Rock cafe för första gången, och gillade det super mycket. Tycker alla såndär bra ställen kunde komma till Vasa, som till exempel Hard Rock cafe och Vapiano. 
 
 
 
 
 
 
 
Sista bilderna är från förra lördagen som jag spenderade hos pappa. Det var riktigt skönt att koppla av ordentligt, märker man nu då en ny skolvecka börjat. :)
 

Kommentarer
Postat av: Josefina

Va fina saker du har i din lägenhet:) nog ha du ju åkt tåg förr? :) <3

2013-01-23 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0