Det är mycket nu

Nu just har jag faktist stress. Påriktigt. Har en massa deadlines, tenter och en massa jobb. För mycket jobb, för att hinna med alla skolarbeten men också hinna med egen tid, såsom gym. Denna vecka kommer vara tung, och nästa. Sedan borde det lugna ner sig lite som tur. Så bloggen kommer iallafall fortsätta lida antar jag, eftersom jag idag också har jobbat 7-15, läst 15:30-16:45, träffat Gabi en sväng 16:45-18:00, vi var bl.a och köpte bokstäver till halaren och ett märke och sedan har jag gjort på en och samma uppgift från 18:00 till 22:30. Nu ska jag sätta telefonen bort och börja sova. Väckning imorgon igen klockan 6, och 7 till jobbet. Men imorgon ska jag också till gymmet. Det är säkert. Och så måste jag en sväng till Tritonia med. Så där va antagligen min morgondag (;

Ha en bra fortsättning på veckan! Ska försöka uppdatera då jag hinner. Inte för att de händer något intressant de märmaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0