Trött, tröttare, tröttast

Jag äter som bäst antibiotika mot angina, och en av biverkningarna är att jag blir så jäkla trött av de. Har svårt att somna om nätterna, beror dels också på min dåliga sömnrytm och sedan är det svårt som fan att vakna på morgonen. Dessutom är jag trött hela dagen igenom. Nu har jag idag också luggit hela dagen i min säng och skrivit och slösurfat. En annan biverkning av medicinen är att min mage blir bubblig, och jag har en massa luft i magen. Har dessutom fått massage av min syster som läser till estenom. Nu har jag äntligen fixat mig och ska snart dra till skolan på föreläsning, ska hålla mig vaken på energi dricka. Så en sådan onsdag! Jag längtar till jullov. Har tre föreläsningar kvar och tre deadlines. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0