Lördag& söndag

Båda dagarna har spenderats på jobbet. Igår 1130-17 och idag 12-18. Efter jobbet igår kväll hade vis myskväll hos Emilia tillsammans med Niksu, Charm, Mikk och Emilia då förstås. Var så roligt att träffa en del av gamlis-tjejerna eftersom jag inte sett de på ett tag, speciellt inte Mikk& Charm. De var super kul att få höra om Mikks sommar äventyr och jag blev så himla ressugen! Vi åt ostar, kex och drack en par glas vin. Vid 23-tiden traskade jag hem och talade ännu i kanske en timme med Tony i telefon och efter det med Jonas innan jag somnade. 

Idag har varit en så himla dålig dag, men den blev bättre mot kvällen. Otroligt mycket folk på jobbet, kunde knappt tro ögonen, tiden bara rusade iväg, med en del trubbel på vägen dock. Var så utmattad då jag slutade så har så luggit så gott som hela kvällen på soffan och har inte orkat göra något. Nu vill jag bara somna för att denna dag ska vara över. Ärligt talat ser jag inte alls framemot kommande vecka, eftersom den kommer blir stressig som fan, med både jobb, skola och deadlines. Men efter regn kommer solsken, brukar man ju säga. Så också i detta fall. Då denna vecka är över får jag ta det lugnare och njuta av jullov också. Och den kommande veckan finns det också roliga saker jag ser framemot mitt bland all stress, men mer om det då tiden är inne! Nu säger jag god natt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0