Ledig fredag

Idag har jag haft ledigt, från skolarbeten och jobb, så skönt! Började dagen med att besöka kela, därefter träffade jag upp Josefina på stan och vi inhandlade julklappar, sista minuten som vanligt för min del. Senare besökte vi också Säde. Kvällen har vi spenderat hos Laura & Joonas. Vi har bakat pepparkakor och talat. Laura är min och Josefinas barndoms vän, vi har känt ända sedan små. Avslutade kvällen med att träffa Salla& Niksu, bra så.
 
 
Josefina, bild från då vi tog kaffepaus.
 
 
Ett paket som jag köpte från Säde. Vi kommer på söndag fira lillajul med mina bästa vänner, och vi har bestämt alla köper en julklapp och sedan lottar vi ut de!
 
 
 
Lilja bakade också pepparkakor med oss, hon är så himla söt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0