JULLOV

Denna vecka har gått så otroligt långsamt hittils. Har haft jobb nu 7 dagar i sträck och är överlycklig av att vara ledig imorgon. Detta har jag väntat på hela veckan. Dessutom har jag kämpat med tre uppgifter som lämnat och hänga så jag inte har fått mina studiepoäng. Men nu är uppgifterna gjorda och inlämnade och jag har till och med fått mina 5 sp för den ena kursen, så himla skönt. Nu tar jag jullov från skolan! Under mitt jullov har jag inte heller så mycket jobb, så jag kommer få vila upp ordentligt för vårterminen. 
 
En sak fattas nu från min julfeelis och det är SNÖ. Det måste komma snö innan det är julafton, inte alls samma stämning utan :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0