Gamla bilder

 
Så småa sötaste Janina och Vanessa är ♥ 
Och jag med brunt hår, så konstigt att se, då jag haft blont nu i många år.
 
 
Jag& fina Fanny nångång från gymnasietiden.
 
 
Ayia Napa 09.
 
Renate, sommar 09?
 
Kaksin käsin, vai miten sen meni?! :D
 
 
Så gott som mitt hela liv då. Platinum!
 
 
Jessica ♥
 
 
 
Laura& Heidi
 
 
Kuortane med cheerleadinglaget.
 
 
Alla hjärtansdag fest.
 
Ayia Napa 09.
 
 
Äldstesdans.
 
 
Fest!
 
 
Påsk.
 
 
Rockperry 09
 
 
Strömsö.
 
 
Anna.
 
 
 
♥♥♥ Härliga vänner!
 
 
 
 
Pullo.
 
 
Liten♥ 
Teneriffa 2007
 
 
 
Scandinavian Hunks.
 
 
 
 
På båten, Fanny& Mirva.
 
 
Gabi 18!
 
 
 
 
 
Disa ♥
 
 
 
Gabi 18!
 
 
07?!
 
 
2005
 
 
 
Gulle ♥
 
 
Niksu!
 
 
 
 
 
Abikryssning.
 
 
 
 
 
 
♥ love you
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Midsommar på Kalajoki.
 
 
 
 
 
Fanny 20!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RUKA!
 
 
 
Min cheerleader!
 
 
 
Villaavslutning?
 
 
 
 
2011?
 
 
 
Gamlis tjejerna!
 
 
WBN
 
 
Förfest hos Mäky.
 
 
 
 
Miikkas födis.
 
 
Gåsholmen.
 
 
 
Kira 40.
 
 
 
Förfest hos Mäky.
 
 
Ia!
 
 
Nyår.
 
 
Penkkis.
 
 
Fest på WH.
 
 
Nessa.
 
 
Studentdimmissionen.
 
 
Lillis 20?
 
 
PW.
 
 
 
 
 
Eves födis.
 
 
 
WH.
 
 
Fannys villa.
 
 
 
Laura.
 
 
 
Midsommar.
 
 
 
 
Magaluf.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0