Back to university

På måndag inleds höstens studier och studieliv. Har ganska mycket ämnen nu hela hösten, och en stor del av dem är mycket krävande och jag måste sätta mycket tid på dem, så jag kommer ha största fokus endast på studierna nu. Var och gjorde studieplanen på fredag till ÅA, och den ser faktiskt riktigt intressant ut! Har också anmält mig till alla kurser som de gått att anmäla sig till. Ska dock också läsa en stor del på öppna uni, så anmälningsdatumen dit ska jag kolla ännu senare idag.
 
Nu har jag ännu fem dagar ledigt före studierna drar igång, som jag ska njuta av för fullt. Denna dag kommer börja med en länk tillsammans med Fanny! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0