Godmorgon

Har sovit helt super bra inatt, fast då klockan ringde var de ändå svårt att stiga upp och jag snoozade till det sista, so kitty style. Hah!
 
Helgen gick för mestadels på jobbet. På lördag jobbade jag kväll, och då jag slutade kastade jag mig på soffan och såg på GG och vi 10-tiden har jag somnat. På söndag jobbade jag 7-13 och därefter hann jag med hur mycket som helst. Var på PW med Janina, och såg på Rhodiums träningar, tror nog jag ska med och testa iallafall. Måste se om ja börjar men kul var de :)
på kvällen var vi ännu till Replot en sväng, oj de var så härligt väder på söndag! 
 
Igår har jag jobbat, och nu är jag på jobbet. Slutar redan 14 idag, skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0