:)

Har inte hunnit blogga igen på någon dag.
 
På fredag jobbade jag 8-16 och därefter hoppade jag på tåget till Tammerfors för att hälsa på Lillis. Hon har bott där i 8 månader, och det här var första gången jag var dit! Hon kom emot mig på stationen, vi gick lite i affärer och chillade hos henne. Senare for vi också ut en sväng :)
 
Det var verkligen roligt hos Lill, och i maj kommer jag åka dit igen. 
 
På lördag kom jag hem vi halv 6 tiden på kvällen och for därifrån genast till Mäky. Vi inledde grillsäsongen där. Hade glömt hur gott grillmat är. Vi förfestade där och drog ut före 12 till Fontana. Hade en super rolig kväll. 
 
Jag & Ansku ♥
 
 
Hade en helt toppen helg! Denna lever jag länge på och bra så, eftersom jag kommer jobba två följande helgar :) (lät lite konsigt?) Men det är okej eftersom att klockan redan är 01:02. 
 
 
Igår jobbade jag kväll och idag 8-16. Imorgon jobbar jag kväll igen, och på torsdag & fredag har jag tent. Så kommer knappast hinna blogga så mycket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0