Beslutsångest

Sitter och funderar och har så svårt att göra en massa beslut i mitt liv. Förstår inte ens hur det kan vara så svårt. Ena dagen är jag bombsäker på någon sak, men mittiallt kommer det en såndär känsla att njaaa, är det nu ändå det jag vill. Hur ska man veta vad man vill göra egentligen, och hur kan man bestämma sig för något stort val, och vara säker på att det är de rätta? Nu just har jag så många tankar, som snurrar runt i mitt huvud och jag kan inte bestämma mig för något. Allt känns nu just helt fel, fast det för någon dag kändest helt rätt.
 
Någon som har tips på hur jag kan lösa ett sådanhär problem?
Hela inlägget blev lite råddigt, men jag måste få skriva ut mina tankar någonstans kändest det som just nu då jag håller på att skriva dethär inlägget. JAG BLIR GAAAAALEN, med mig själv!!

Kommentarer
Postat av: janina

bara bestäm dej fö nånting! å strunta i allt, bara gö de. man kan allti vända tillbaka men va vitsis reckless o bara kasta dej ut o gö nånting :)

2013-04-22 @ 18:32:33
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0