-

Denna måndag har inte varit bland de bästa. Började dagen med att stiga upp efter 7 och gick ut på länk (till pappa). Halv 9 förde jag Vanessa till skolan och därefter hämtade jag världens bästa Eve och förde henne till flygfältet. Då jag hade lämnat henne där och kramat om henne hårt körde jag tillbaka mot stan och förstod först då att jag aldrig varit såhär länge utan Eve sen vi lärde känna varandra. Började gråta och de måste ha sett super dumt ut då jag körde genom stan. Förde bilen tillbaka till pappa och gick tillbaka hem till stan därifrån. Efter det har bara dagen fortsatt dåligt och jag har varit på skit humör hela dagen, försökte att inte visa det när jag var i skolan men tror inte det lyckades så bra. Då jag kom hem orkade jag inte ens göra mat utan kastade mig i sängen och lyssnade på musik. Klockan 18 hade jag bestämt träff med Emilia utanför LL. Har inte varit på gym på länge och hade ärligt talat inte någon motivation att dra mig dit idag heller på grund av denna dåliga dag, men jag tänkte att nu fan och så gick jag iväg till gymmet med glad musik i öronen. Nu efteråt är jag så himla glad och nöjd jag to mig till gymmet. Var på spinningcore och nu har jag fått min gym-motivation tillbaka. På gymmet träffade jag först Jenni, stod pch talade med henne ett bra tag. Roligt att se/tala med människor man inte träffat åå länge! Passet var så himla tungt men bra, och ett tack till Aino också, som igen höll ett helt huippu pass och hon är så peppande och motiverande. Jee min dag blev så mycket bättre efter jag besökt gymmet. :) Var ännu med Emilia till butiken efteråt och fick tala med henne med. Denna vecka kommer ännu bli bra! 


Kommentarer
Postat av: Josefina

<3

2013-04-08 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0