Skön fredag

Igår hade jag en skön fredag. Den började med att jag steg upp sent, och vid 16-tiden for jag till pappa. Vi åt och spelade yatzy. Lite före 20 hämtade jag upp Eve och därifrån hämtade jag Jukka & Satu till pappa. For själv till stan och mötte upp Gabi & Salla. Vi åt middag på Rosso. Vi skulle till Amarillo men det var så fullt, så bestämde oss för Rosso istället. Till slut skötte jag några ärenden och kom tillbaka till pappa.

Inatt har jag sovit mycket dåligt, sett en massa mardrömmar och inte velat somna om, så har försökit hålla mig vaken. Hatar mardrömmar. Finns inget värre.

Nu är det dags för morgonmål! Och så ska jag väcka Janina& Nessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0