Sep. 21, 2012

Jag har haft en helt toppen vecka hittills. Emma och Sandra kom hit från Sverige som överraskning till Janina, och dessa tjejer var ju helt huippu! Har haft så roligt och veckan har gått så snabbt, helt fö snabbt :(

På söndag var vi på Janinas villa och hade det mysigt. Åt god mat, chillade och var ute med båt. (Första gången i sommar...)

På måndag var jag för största delen hemma med skolarbeten och på kvällen på Öjberget med Niksu och sprang. Träffade också Salla en sväng.

På tisdag var jag på föreläsning och efter skolan for jag ganska genast till Fanny. På kvällen for vi till Ollis. Vi förfestade hos Sanna. Hade en helt super lyckad och rolig kväll! Ollis levererar oftast alltid.

Nästa dag (onsdag) så chillade vi hela dagen, var i skolan och på kvällen var det WBN. Vi var bara på Fontana, och en sväng på SKY. Hade också då super roligt, igen, fast vi inte orkade samla någon t-skjorta. Vi avslutade den kvällen på viet&thai grillen, med Emma och Janina, älskar kinamat!

Igår gjorde vi inget speciellt, talade om allt mellan himmel och jord, hade massagestund och på kvällen for vi ut och åt med Fanny, Janina och Emma till kantarellis. Där får man nog stans bästa mat, jag lovar. Det var så gott igen!! Rekommenderas verkligen :) och ett stort tack till Fanny&Jeppe.

Idag har vi vaknat med Fanny och åkt genast till Janina. Vi förde 12-tiden Emma& Sandra till flygfältet, hade inte velat de åkt hem ännu.
Annars kommer det bli en lugn helg, så mysigt. :)

Har en del bilder från veckan som jag tagit med telefonen, men laddar upp de senare. Nu ska vi laga mat till nästa iallafall. Ha en toppen helg allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0