Saturday



Kommer göra en liten förändring med min blogg; mera bilder och mindre ord.
Blir kanske inte lika ofta uppdatering, men det får mig iallafall att ta mera bilder från vad jag håller på med. Let's try this :)
 
Detta pg.a att jag (nu just) iallafall aldrig kommer på något vettigt att skriva om. Och jag själv personligen, tycker inte om att läsa bloggar där någon berättar allt va den gjort på vardagarna. Självklart är det roligt att läsa om resor och sådant, då man gör något speciellt men sådär ni förstod pointen.

Kommentarer
Postat av: carro

ett tips ba, skaff tumblr, å lag såndä funktion att man kan tex kommentera då å sånt :) då kan man lag in bilder elr bara youtubevideos å skriv nå, eller int skriv nå- superbra! plus att he går jättebra å fort att uppdatera via mobilappen, har ej testa bloggessä men gissar nog att den krånglar mer än tumblr.. :D

2012-09-16 @ 21:28:37
URL: http://cheryllis.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0