LÖRDAG & SÖNDAG

Två bilder från fredagen.
 


 
 
På lördag var vi på höstmarknad på torget med pappa, Kira, Janina och Vanessa. Efter det slappade jag lite, och klockan 16 kom Josefina och mummi till oss på middag. På kvällen kollade vi film med Vanessa&Janina, Bring it on 1:an. Eftersom Vanessa också älskar cheerleading!
Vid 21-tiden for jag (vi) till Mäky var det var förfest, kastade en del folk till stan vid 12, och hoppade själv i sängen efter det. Kan säga att det var skönt och sova ut länge!
 

Lördagsläsning.
 
 
På söndag steg jag upp vid 14, fixade och Emma kom och hämtade mig. Vi åkte på lucnh till Spices, där man får så himla god mat!!! På kvällen for vi till Mäky och hängde med Eve& Salla, och sedan somnade jag igen på en gång. Älskar att sooova :)






Kommentarer
Postat av: carro

älskar hu hande tidningen ha skriva SLAGET OM CELLULITERNA som de sku va värsta juttun. alltså påriktit, vem lägger ens märke ti nå celluliter?????
å "chockbilderna" då, haha vadå ser ju ut som vem som helst vanliga tjejer????? *haaate* :D

2012-09-03 @ 22:54:53
URL: http://cheryllis.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0