Oct. 17, 2012

Har inte orkat blogga något destomer på senaste dagarna. Hela söndagen mådde jag så jävla dåligt och sov bara. Kunde inte äta något överhuvudtaget. Söndag- måndag natten sov ja knappt alls, spydde konstant på vessan i flera timmar, hade så jävla sjuk mage,och det hjälpte inte hur jag än vände och vred på mig. Trodde också hela tiden jag skulle svimma. Det var no värsta natten jag någonsin upplevt.

På måndag mådde jag lite bättre, fast matlusten hade inte kommit tillbaka... Försökte äta sent på kvällen lite då jag lunchade med Lillis som är i Vasa för tillfället. (Fast hon åker hem idag). Annars låg jag nästan hela dagen till sängs bara.

Igår vågade jag fara till gymmet, fast jag kände mig lite svag ännu. For på spinnbodypump. Kunde inte ge 100 procent på timmen, men det gick sådär ändå. Senare besökte jag läkaren. På kvällen fick jag besök av Lillis, Niksu, Salla och Janina. Vi bestämde oss för att fara ut nyktra en stund till Ollis. Massa folk och det var roligt att träffa vänner och bekanta. Avslutade kvällen redan efter klockan 1. Skönt så.

Idag har jag haft föreläsning 10-12 och nu är det dags att ta itu med lite skolarbeten.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1560359/images/2012/pic_507e7b97ddf2b3792d0000d8.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1560359/images/2012/pic_507e7baa9606ee5e26fa63fa.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0