Min nya baby

 
 
Blev en MacBook Air. 

Jag tänkte inte så mycket, innan jag bestämt mig för en MacBook Air. Mamma & Josefina försökte ge mig fast hur många andra bra förslag på en bra dator till mig. Men då jag väl bestämt mig för något är det jävligt svårt att få mig och ge upp det. Lyckades inte nu heller. Nu är jag glad att jag lyssnade på mig själv och ingen annan. Jag älskar min nya dator. Skulle inte byta ut den mot något. Den är liten, tunn och snabb som fan. Jag är såå nöjd! 
 
Tack ännu för alla fina tips jag fick av er :)
 

Kommentarer
Postat av: EMMAAA :D

oooh spana in baben! :D

sv: tack, jobbar på att bli bättre :) <3

2012-10-31 @ 09:55:01
URL: http://emmajansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0