Tired, but can't sleep

Oj gud så trött jag är, men får inte tag på sömnen, bland det värsta som finns. 
 
Idag har jag ändå haft en toppen dag. Började morgonen på gymmet, varifrån jag kom hem via och for till stan med Eve. Vi lunchade på saluhallen, och gick runt och kollade i affärer. Hittade ett par nattshorts, en tröja och en t-skjorta. Har tänkt börja fota oftare nu också, på saker jag inskaffar och på saker jag gör om dagarna.
Var också till frissan idag, och det känns som att mitt hår är så kort!! Har inte klippt mitt hår på super länge, och det var så slitet. Klippte alla torra och dåliga toppar bort. For kanske 5cm iallafall. Tur har jag mina förlängingar, hehe. :D Huvudsaken är iallafall att mitt hår mår bra nu! Klippte dessutom pannlugg, eftersom det kändest som att mitt hår bara hängde ner, och jag fick aldrig det på något sätt. Nu är jag nöjd med det. 
 
Senare på kvällen har jag slumrat till av att jag var så trött och varit ute på powerwalk i det kalla höstvädret. 
 
 

Kommentarer
Postat av: j A N I N A

biiiild på ditthåååeer

2012-11-14 @ 14:12:46
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0