Back home...

Halåå!
Har varit dålig på att blogga på senaste. Men på fredag drog vi ner mot hesa, med Eve, Lillis, Tiia och Laura. Var där någongång på kvällen, checkade in på hotellet, och gick ut på stan och yrade. Jag och Eve lyckades tillome tappa bort oss, kunnon turistit, haha! På kvällen blev det utgång i Helsingfors nattliv!
Lördagen var också helt huippu, kan inte ens beskriva med ord hur bra vi har haft det.

Orkar inte berätta så mycket mer men har haft bästa resan på jääkla länge, och har haft så sjukt roligt, så det inte är klokt! Tack till alla som har varit med på något sätt! Dethär lever jag länge på :)

Och jag har inte tagit många foton under resan, kanske 5 med telefonen. Eftersom jag inte har hunnit tänka på någon kamera. Med väldigt lite sömn så är mina ögon i kors nu och jag skall försöka sova snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0