4 MAJ

Halåj!
Slutade jobbet just, och nu chillar jag här. Har läst lite bloggar och såå. Skall snart hoppa i duschen och lite senare skall vi med Gabi till stan och äta. Jag är så snål på Dognai men Gabi var inte så innii, så jag får väl vänta tills Janina är tillbaka från USA, hon är oftast alltid med på det... :D

Annars idag har jag väl inte några speciella planer, eller för helgen överhuvudtaget. Annat än att vi på söndag skall till mommo då hon fyller år! Ska iallafall sova mycket hela helgen, och ladda mig inför nästa jobbvecka.



Kommentarer
Postat av: emilia

o nästa vecka blir de TRÄNING! VARENDA DAG utom en då såklart då man har vilo :D ja ha vari sjuk o jobba nu stup i ett så ha int hunni :( men nästa vecka då smäller he ;) visst? ;)

2012-05-04 @ 22:01:23
URL: http://emiliamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0