spread a little light

Idag har jag inte gjort något vettigt alls.
Sett på GG hela dagen, och bara tagit det lugnt. Snart skall vi med Eve fara till Gabi. Vill också på spinning ikväll, men vet icke om jag borde vänta tills imorgon, då jag ändå är på sjukledigt ännu denhär dagen. Har gått på min fot lite idag och den är mycket bättre, tur var det inget värre! Så kryckorna kan jag föra tillbaka! Tror foten bara stött sig ordentligt eller blivit lite sträckt.
Skall iallafall bli skönt att hänga med E & G. Det är två så härliga personer ♥

Ikväll kommer jag dra till en annan härlig person, Fanny. Där kommer jag bo resten av denna vecka medan hennes mamma & pappa är i Alperna, tror jag det var. Kommer bli så roligt att se henne, eftersom jag inte hunnit umgås med henne mycket på senaste.


TRE FAVORITER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0