SÖNDAG

Hejhopp!
Har haft en skön men ändå rolig helg bakom mig,största tacket går till Fanny, Gabi och Salla.
Idag vaknade jag vid 11-tiden på mitt favorit ställe, Fannys villa på loftet vid "mitt" ställe att sova på. Där sover jag överlägset bäst, vinner till och med min egen säng! Nåja utvilad som jag var steg jag upp, tillsammans med F&S vi slappade till klockan 16, körde in mot Vasa, kastade hem Salla och for till Fanny. Där var jag resten av kvällen med Fanny och Gabi. Kom just hem och nu kastade jag mig i min säng. Senast 11 skall jag börja sova.

Hoppas ni haft en lika bra helg!
Nu här framöver på våren har jag så mycket roligt att se framemot, wohoo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0