Infrabastu

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt.
Varit en sväng till Säde med Salla, hemma, sett på TV, varit på Bodyattack, vibratrim, crosstrainern 20 minuter, i solariet, infrabastun och massagestolen.

Har på senaste tiden då jag varit i infrarödabastun fått efter sådär 5 minuter att det börjar värka i övreryggen, ungefär vid skulderbladen. Det tar riktigt som ont. Vet inte alls vad det beror på. Men idag efter 15 minuter kunde jag inte sitta längre eftersom jag fick sån värk. Det lättar genast då jag stiger ut ur bastun. Vet någon vad det kan vara?

Nåjaa nu senare ikväll har jag bara sett på salkkarit, och ätit kvällsbit.
Är så trött nu så skall riktigt just gå och sova.




Kommentarer
Postat av: JANINA

oj va konstigt! du borde kolla upp dedä me nån träningsläkare eller nån som verkligen vet va di talar om.. hitta ingenting på google iaf då ja försökt söka svar åt dej..



infrapuna borde ju bara hjälpa att man INT ska ha sjukt å sånt.. låter int alls bra dedä! kram<3

2012-03-27 @ 03:20:23
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0