5 MARS

Halåå!
Helgen har varit och farit och den var helt bra. På fredag var vi hos Laura, och så var vi till Ishallen och kollade på en match. Senare var vi ute och körde med Salla, Laura, Annika och Tiia. Det hände en massa spännande under den resan, och nångång klockan 2 var jag hemma.

På lördag var vi först hos Laura, sedan till Happy Barrel, därifrån for vi till Gabi, och vidare till Fontana. Hade roligt först, men mindre roligt på Fontana. Nåjaa slut snackat om det.


 


Igår var vi och åt på Amarillo, hängde med Laura, Salla, Annika, Tiia och Gabi, och var på kvällen till ABC på kaffe. Så en helt bra söndag med andra ord :)



Idag har min vecka börjat på sämsta möjliga sätt.
Först börjar det med att jag sover super dåligt, ser ännu på klockan där 2-tiden. Efter det somnar jag men vaknar hela tiden med jämna mellanrum. Då jag skall stiga upp 7 är jag dödstrött. Äter lite, och cyklar till jobbet. Dagen går rätt så fort, och jag känner inte av tröttheten. Slutar 13.15 och hoppar på cykeln hem. Kör först nästan på en gubbe, fick cykeln stannad i sista sekund. Pinsamt. Jaa det är super halt ute. Sedan är jag nästan hemma, så flyger jag ordentligt omkull med cykeln och ser bara då min baby (Iphonen) flyger upp i luften å ner på asfalten. Det kom 2 stora skråmor på skärmen, men då jag tar bort skyddsplastet är skråmorna bara på de som tur! Så den klarade sig sist och slutligen oskadd. Tänkte att allt är bra, ända tills jag är hemma och märker jag inte kan gå på min vänstra fot! Gud de tar så ont, blir antagligen att besöka sjukhuset idag då... FAN!
Jag som hade sett så jäkla mycket framemot dagens bodyattack, men får se om de blir kryckor istället. Ingen kan förstå hur sur jag är.



såhär känner jag mig nu...

Kommentarer
Postat av: JANINA

men usch!! hoppas de int e någå farligt! :s krya tassen <3



förresten, sku int du ta paus me festande osv :D:D:D:D kuu :DDD

2012-03-05 @ 15:12:03
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0