25 MARS

Det är redan slutet på mars, oj vad tiden går fort!

Igår var vi hos Fanny. Vi lagade god mat med Laura och Lillis, hemlagad pizza och sallad. Senare kom Salla, Tiia, Jaana, Eve, Krisu, Olli och Jonas dit. Hoppas jag inte glömde någon. Killarna kollade fotboll och vi hade förfest. Jag, Eve, Fanny och Laura var nyktra. F&L kom inte ut, men vi for ut med Eve och de andra. Hade en super rolig kväll på Fontana och träffade en massa härliga vänner och bekanta. Min och Eves kväll slutade en halvtimme före Fontana stängde, så vi hoppade i bilen och for iväg, kastade Eve hem, och någongång halv 4 tiden var jag själv i sängen och sussade sött.

Idag har jag sovit ut länge, till halv 1. Ätit ett gott morgonmål, duschat och fixat mig. Nu är jag i soffan och har det skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0