Weekend trip

Godmorgooon!
Jag har nu 4 dagar ledigt!!! Jag minns inte helst då jag har haft såhär mycket ledigt irad. Mina lediga dagar är redan så gott som fullproppade med program, men vad är inte bättre än det. Man får iallafall något vettigt/roligt gjort!

Min plan är nu att snart hoppa i duschen, packa, fara via stan till Salla. Idag drar vi ner mot hufvudstaden, tillsammans med S, F, A, N & E. Kommer bli så toppen! Så skönt att slippa Vasa, ens för en helg. Och jag älskar H:fors, där är det så mycket liv hela tiden. Annat då man gemför med döda Vasa.

Kameran är med så foton får ni vänta på. Löns ändå att kolla in Instagram (katrinakallio), där uppdaterar jag under resan också. Antagligen på FB också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0