SOMMARLOV

Jee! Som jag sa i ett tidigare inlägg kommer jag tillbringa mitt sommarlov med mina bästa vänner på Mallorca, (Magaluf). Det kommer bli helt toppen. Vi kommer njuta av härligt väder, poolen, beachen, god mat, drinkar, och fest! Underbart att slippa vardagen fö en stund. Kan inte beskriva min känsla nu, hur lycklig jag är!!! Våra resor har alltid varit så roliga, och jag tror denna kommer slå alla förväntningar. Har min kamera med, och kommer knäppa så många bilder, så ni också får njuta av vår resa här. Under resan kan ni kolla vad vi gör på instagram och FB. Av bloggen tar jag också sommarlov. Skriver igen då jag är tillbaka!

HA DE BRA :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Va söt due kitty. Joo hoppas de går bra :) e mest rädd fö alla nålar o såndä, men no går de bra :)

2012-07-27 @ 21:55:30
URL: http://daaniielaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken stad i Mallorca va ni i? :)

2012-08-14 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0