Ny vecka, nya möjligheter

Är hemkommen från Helsingfors nu. Hade en mycket mycket bra och rolig helg. På fredag kom vi dit ganska sent, började fixa oss och så for vi till en park och sitta. Satt där till kanske klockan 2, haha och sedan först for vi på krogen, till Onnela.
 
Bilder från ruttopuisto och Onnela. De ända 3 bilderna jag tog på fredag.
 
På lördag vaknade vi 11, och jag och Eve lämnade ännu en stund till hotellet. Därefter sökte jag upp Fanny från stan och hoppade på spårvagnen till Borgbacken. Var så kul att fara dit då man inte varit på länge. Hade en perfekt dag tillsammans med Fanny på Borgbacken, vi hade så roligt. Klockan 8 var vi tillbaka på hotellet igen, trötta men hade ändå lust att dra ut. Så vi for till Tivoli, och jag och Eve for också till Villi Väinö. Kvällen avslutades kanske 8 på morgonen.
 
Bilder från Borgbacken, har lite bilder från lördagens förfest också. Men laddar upp dem då jag hinner. De är tagna med kameran så.
 
Igår började vi köra hem vid 14-tiden kanske. Var hemma där vi 8 först, p.g.a dåligt före. Hängde ännu hos Fanny en stund, och somnade efter 12 någongång.
 
Idag har jag sovit ut lääänge, ätit morgonmål, Gabi var hit en sväng, och snart skall jag fixa mig. Får se vad dagen för med sig, lever på min sista lediga dag nu av 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0