16 JULI

Back on track.
Otroligt hur dagarna och speciellt veckorna går så fort, speciellt då man jobbar! Känns som jag inte hunnit njuta ett dugg av sommaren, och varje dag som det är fint, som till exempel idag, så jobbar jag kväll. Nåjaa, men pengar är alltid bra att ha.

Helgen susa snabbt förbi. På fredag började vi förfesta lite hos Salla, därefter drog vi till Strampen, Fontana och Rocktails. Jag hade en super rolig utekväll! Dagen efter steg jag upp 11, och drog 12 till jobbet.Genast då jag slutade klockan 20, hoppade jag i duschen och ut igen, dock nykter. Kvällen avslutade jag och Fanny tidigt, via grillen och hem. Eller tidigt och tidigt, var hemma klockan 3, sov 3 timmar och drog till jobbet again. Igår slutade jag jobbet klockan 13:15, körde genast till Fanny, satt på en film och sov powernap. Det var så himla skönt, känslan går inte helst att beskriva. På kvällen gjorde vi inget speciellt, hängde, bakade lite och såg en film hos Fanny. Ska tillbringa slutet av veckan hos Fanny med, flyttar in dit, då hennes föräldrar är på Grekland. (som jag alltid gör) hehe.

Fick glada nyheter med, slapp in till ÅA och studera socialpolitik! Är sååå glad! :D

Laddar upp bilder senare, nu ska jag back to work... 3 timmar ännu!

Kommentarer
Postat av: carro

GRATTIS ti utbildningen! :D

2012-07-16 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0