lights will guide you


Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?

Var till Sunny Beach, inget annat speciellt kommer jag på.



Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, så nej.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov inte.

Vilka länder/städer besökte du?
Kuusamo (RUKA), Esbo, Bulgarien, Borgå, Sunny Beach





Är det något du saknade år 2011 som du vill ha 2012?
Inte vad jag kommer på, tror 2012 kommer bli ännu bättre än 2011!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1.1 & 4.6


Vad var din största framgång 2011?

Studenten



Största misstaget?
Finns nog, men det är inget jag berättar här.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget större iallafall.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Joo mina vänner, och alla fester!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

JARE&VILLEGALLE - Häissä






Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, mycket gladare :)

Vad önskar du att du gjort mer?

Kommer inte på något speciellt, men kanske gått på gym mera än vad jag gjorde.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte sagt saker till såna människor som inte är värda mitt förtroende, och inte trott lika mycket på såna som säger ett och gör annat, och inte bråkat med mina vänner om onödiga småsaker

Hur tillbringar du julen?

Först hemma, sedan hos mommo & moffa, och tillsist hos pappa & Kira

Blev du kär i år?
Nej

Blev du tillsammans med någon?
Nej

Favoritprogram på TV?
Salatut Elämät, surprise, surprise!



Bästa boken du läste i år?
Alla twilight saga böckerna, lätt!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Joo pengar till SB

Något du önskade dig men inte fick?

-

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade den utomlands med mina bästa vänner! (- Janina :/)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Det finns det säkert alltid, men hade ändå ett toppen år!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Jeans/Leggins & tröja, Ganska perus

Vad fick dig att må bra?
Gym, vänner, resorna

Vilken kändis var du mest sugen på?

Robert Buckley, en av de hetaste kändisarna som finns!


Vem saknade du?
Faffa, och Janina nu!



De bästa nya människorna du träffade?

Mäkynen & Jonne, finns nog andra också, orkar bara inte nämna alla här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0