FREDAGEN DEN 13:ONDE

Igår var vi på Fanny's villa, och hade det mys. Vi åt god mat, spelade Buzz och bara pratade en massa skvaller.
Vi har sovt uppe på ett "lofte" som är jäklit nära taket, och bara hört den hårda vinden...
då vi vaknade idag var det helt igen snöat hela gården, allt. Vi skulle köra iväg halv 12, men det funkade inte precis. Nåjaa Eve som hade mest panik för att slippa till stan så började då skotta massa snö, och vi körde sådär 40km/timmen in till stan, eftersom vägen var sååå hal. Nåjaa, nu är vi hemma och allt är bra :)


 

 

Just lagade jag mat till mig själv, och next stop är ut på gården och skotta snö, skönt med frisk luft på samma!


Vad jag åt just, så gott.


Kommentarer
Postat av: janina

sir så gott ut. måst dö. e så snål. o man får int la mat på ugnen ännu på 30 min då di ha fixa den. å du snålar mej. :D kuu! <3

2012-01-13 @ 17:53:34
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: carro

oooh ja åt nyss å spenatplättar! bruk la di me grynost å lingonsylt å vik ihop di å käk, nästan äckligt gott! har ännu int mött på nån som äter spenatplättar me grynost haha så vi kanske e ensam om he? :D

2012-01-14 @ 01:16:02
URL: http://caroline.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0