ÅRSRESUME

JANUARI

Nyår, Ollis Beachparty, utgångar, teater, sleepover's hos Gabi, EVE 18!






FEBRUARI


Penkkis, Pulkåkning& Grillkåta hos farbor, Frissa, Botnia Punishment, Bio, Abikrysnning, Afterski, Kirsi 50!




 

MARS

Sportlov hos Gabi, (utgångar!) Fanny's villa, Mirva 19, Bakat med Janina (vi är inga mästarkockar!), Studentskrivningar, Kisastudio med släkt.

 

 

 

APRIL

Medborgarfest, Vanessa 9, Fick rösta för första gången (riksdagsvalet), Esbo med Lill, Eve & Niksu, RUKA, Firade valborg/första maj hos Salla.

 

 

 

MAJ

Lärde känna Mäkynen, Mommo 75år, West coast vikings cheerleaders kevätnäytös, jag fick veta jag var student,  Josefina 17, Tog studentfoton, Sommarens första Strampenbesök med Eve, Lillis, Gabi & Gamlis

 

JUNI


Jag & många andra fick den vita mössan, Lunchat med Gabs & Jonne, Strampen, Salla 18!, Fest på WH, Waslandia med Janina & Nessa, Midsommar, KALAJOKI!

 

 

 

JULI

Rocketqueen på Olli's, Arken, Mikk's Goodbye Party, Förfest hos Salla, Fanny's villa, Grönvik, Lasse, Kirsi, Elias & Ester i Finland, Seinäjoki med Janina, Strampen, Vasa Rockfestival, Borgå, Bryggaan med Fanny & Gabs, FANNY 20, WHITEPARTY

 

 



AUGUSTI

Sunny Beach, Villa-avslutning, Janina till USA, Sara's kalas, Fest hos Fanny

 

saknar dig ♥

 

 

SEPTEMBER

Wasa By Night, Förfest hos Mäky, Jag fick mitt Guldkort, Missu

 

 

 

OKTOBER

JARE & VILLEGALLE, Wasa Sports Club 30, IKEA,  Fannys villa, Jonas 18, Niksu 18

 

 

NOVEMBER

Choko kom till oss, Miikka 18, Lillis 20, Matta 30, The Breaking Dawn, Gabi 19, Kira 40

 

DECEMBER

Damjans minnesturnering, Ollistisdag, Julafton, Juldagen PW, Nyår

 

 

 


Tack alla för ett fint 2011!

 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: ELLEN

vilken fin årsresume du jort Kitty!<3 du har så myki fina å kul bilder!! :D

2012-01-09 @ 20:37:21
URL: http://ellennnss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0