14:23

Jag & köket, är ingen bra kombination.
Men nu har det gått underligt bra på senaste. Hehe.






 

Dethär e världens godaste svampsås, jag har aldrig smakat på någon bättre.

Så ni som gillar svamp, ska verkligen testa!

* Först skall man steka svampen på en stekpanna (färska svampar)

* Sedan skall man lägga i Valios maustettu ruokakerma, antingen "kolme juustoa", eller "kolme sipulia". Med båda blir det super gott, beror bara på vad man gillar själv mer.

* Och tillslut skall man krydda den, med vilka kryddor man själv tycker om.

Super gott, och väldigt enkelt!

 

Dethär åt jag just!

 

 

Lillon var också med som mitt sällskap ♥

 


Kommentarer
Postat av: carro

alltså vi delar säkert samma matsmak, fö hede så/lät faktist jättegott! ja ÄLSKAR svampsås, så jääkla gott! speciellt ti potatismos å sipulipihvi (fast ja annars int gillar lök..)

å så champinjoner med lök, allt stekas tills di e rikti genomstekta å frästa oj faaaan... he vattnas i min mun då ja börjar tänka på de :D

2012-01-17 @ 19:08:57
URL: http://caroline.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0