Frågestundens svar


Ditt bästa inköp? Min iPhone



Sämsta inköp?
kommer inte på något nu just, men säkert några onödiga kläder man velat ha för studen och aldrig använt!

Favorit mat?
Finns så mycket, men tortilla hör till en av mina favoriter!



Hur många besökare har du ungefär per dag? Mellan 100-150 sådär oftast, och efter helgerna alltid mera!

Favorit tröja?
Tröja kommer inte på någon speciell, men hoodie så är Ganten



Favorit godis?



Favori låt just nu? R.J feat Pitbull - U Know It Ain't Love

Favorit butiker? Aukia, H&M, Gina Tricot

Bild på dej då du var liten! :) <33





Jag, min syster Josefina och kusin Jesse



Favoritartist från Sverige?

Linda Bengtzing!

Vad jobbar du med?
Som vikarie och på Sokos Hotel

Funderar du på att studera vidare, och isåfall, till vad?
Joo det tänker jag verkligen, men till vad är ännu lite öppet, så nämner det inte här ännu!

1. Tänker du mycket på framtiden eller lever du mera i nuet?
Både och! Men nu just har jag iallafall försökt tänka på studier och drömmar, och hur båda går att uppfylla!

2. Ditt drömjobb?

Typ bröllopsplanerare, eller ha ett eget SPA

Planer till sommaren?

Jobba, chilla, festa och resa!

Vad har du för framtidsplaner?

Nu just resa och studera

Vad vill du studera?

Det kan jag berätta då jag vet något lite mer säkert

Till vilka utbildningar tänker du söka i vår? Städer?
Utbildningar - vet icke, Städer - iallafall Vasa, men kanske Åbo/Helsingfors också. Men helst stannar jag i Vasa!

Vad vill du göra i Australien?
Om det nu blir av, så vill jag resa runt och få nya upplevelser

Kan du lägga upp lite bilder på din hund & berätta om den?

Choko. Är sådär ett halftår. Super vild. Världens sötaste ♥




Vem är dina fem bästa vänner? :D

Fanny, Gabi, Janina, Eve, Christian och Oliwer, okej där var sex. Men jag har en massa bra och nära vänner! Så hatar att välja ut. Men detdär är väl dom som vet mest om mig, som jag pratar/berättar mest åt och som har mitt förtroende.

Saknar du Janina? :D:D:D:D:D:D hahah
MASSOR! ♥
Hur kan man vara utan att sakna någon som man känt hela sitt liv?



Favoritårstid, varför?

Vår/sommar, för att på våren börjar solen skina och det blir varmare, och det känns som att alla vaknar till liv.  Sommarn för den är så skön, man kan hänga ute, picnic, sitta på terasser, hänga på villor, äta nattmat på torget efter krogen, osv.

 

Favoritsport förutom cheerleading?
Fotboll

Tycker du om slalom/snowboarding?
Ärligt talat så hatar jag att åka, för att jag är UR dålig på det. Skulle kanske kunna gilla det om någon lärde mig det.

Vad tycker du om Vasas nattliv?
Helt bra!
Fontana är mitt "favorit" ställe som alla säkert märkt.
Men Ollis är också bra, iallafall på tisdagar är det bäst och Ollis temakväller är också helt toppen! Om jag skall vara helt ärlig har jag bara varit en ända lördag på Ollis. Pullo är ibland helt okej, samma med SKY. Rocktails har jag bara varit på en eller två gånger.

Vilken är den bästa resan du varit på?

Ääh! Kan inte välja mellan Ayia Napa 09 & 10





Vilken är den bästa partyresan du varit på?
Ayia Napa -10



Drömresemål?

Har alltid velat åka till Italiens ö Capri!
Så om någon har lust att resa och till Italien så är jag genast med :D



När tänker du flytta hemifrån?

Jag vet inte ännu säkert

-Är du riktigt rädd för någonting?
Mörker!

-Lägg upp bild/bilder på tre saker som du inte kan leva utan (får inte vara bilder på vänner!).








Min Iphone, datorn & sommaren.
De 2 första är google bilder!

-Vad är din värsta ovana?

Att bli stressad för lätt!

-Berätta om något du gjort som du är stolt över
Blivit student!



Kommentarer
Postat av: JANINA

<3 :D

2012-02-28 @ 16:25:17
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0