Today

Har idag haft en så skön ledig dag. Den började med att jag vaknade klockan 6 och lagade frukost till mamma som fyller år, med min syster. Genast efter det gick jag tillbaka och sova, sov till 10 sedan. Såg en massa roliga drömmar också. När jag stigit upp andra gången åt jag själv morgonmål, och var på datorn. Senare kollade jag GG,skottade snö, åkte till Inn och köpte en present till mamma och lagade tortillas före hon kom hem från jobbet.

På kvällen gick jag ännu på lenkki med Choko, hämtade Gabi och var hos Laura resten av kvällen. Kollade TV och skvallrade en massa.

Laura är verkligen en person som lyssnar då man har något att säga, och som alltid vill hjälpa till. Såna vänner är guldvärda <3
Hade iallafall en bra kväll med Gabi & Laura. Tack mina fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0