Mobilinlägg

Ikväll tänkte jag skippa gymmet, men som tur gjorde jag inte det! Utan drog istället med Eve, Emilia och Missu på bodycombat. Idag fick vi testa på det nya combat programmet som var gryyymt!!! Sådan fiilis igen! Wohoo! Nästa onsdag pånytt!

På en stund har jag nu inte varit på combat, eftersom jag inte alls gillade förra programmet, första gången jag säger så om combat, men man fokuserade så mycket på benen osv... Nu var det som sagt helt toppen igen med en massa grymma slag och sparkar och jag är sååå taggad!

Nu ligger jag helt död i min säng, har just sett salkkarit och skall snart försöka få tag på sömnen. Jobbet kallar imorgon klockan 8. Så hörs efter det. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0