270212

Har varit lite dålig på att blogga på senaste.

Men min helg i kort.
På fredag var jag först hos Gabi, var vi talade massor, och åt subway. Därifrån for jag till Fanny, var vi såg på TV hela kvällen, åt god mat som Fannys mamma lagat, var till Matte & Josi en stund. Sedan kanske klockan 01 for vi och sova.

På lördag vaknade vi pigga och drog till gymmet på spinning! Mina ben var helt döda efter spinningen.
Sedan for vi till Fanny och fixade, och därifrån till stan bl.a för att se på katulätkää som många bekanta och vänner var med i och spelade!
Senare lagade vi fisk, potatis och svampsås.

På kvällen for vi ut, kvällen började hos Fanny med Gabi, Salla och Fanny E. Vi fortsatte till Amarillo, och därifrån till Fontana! Min inte-fest-period har börjat helt bra. Beställde bara en par under hela kvällen, och hade super roligt nykter ändå! For ännu med de andra på efterfest en stund, men sedan ville jag i säng och drog till Fanny.

Söndagen var ganska rolig!
Var en stund hos Lillis på dagen, men for nästa genast därifrån och åt med Salla & Niksu.
Efter vi lunchat for jag till min kära farbror Jukka med min kusin Jonas. Där var vi ett bra tag, och sedan for jag ännu till min faster som färgade mitt hår! Senare såg vi på Idols och hade det mysigt med släktingar.




Mina ända bild från hela kvällen!

Och måste säga det kändest skönt igår, då alla andra hade krapula att själv må hur bra som helst!

 

Tack för en toppen helg speciellt till Fanny, Gabi, Salla & Fanny E :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Oj tack Kitty! :))

2012-02-27 @ 15:31:34
URL: http://ememmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0