Presentation

Idag har jag vaknat och upptäckt jag har världens förkylning!! 
Tänkte skippa gymmet men for ändå iväg på bodyattack med L&E. Det var så värt det. Nya attacken var super bra men tung, och ett tack till Aino som alltid lyckas ha så bra timmar (:
 
Annars har jag så gott som lugit i sängen hela dagen (för att få vila, och föröska slippa förkylningen) och jobbat lite med ett projekt och ett annat lite större projekt! (;
 
Men imorgon måste vi ha presenatation på ett projekt (seminariearbete) och jag är döds nervös redan nu. Skulle nästan dö istället för att ha dedär j*vla projektet. Förstår inte helst själv varför jag alltid blir så nervös...?!? Någon som känner likadant? Eller som kan ge tips på att slippa sin nervositet? Gaaah, wish me luck!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0