Lördag

Idag har jag haft en sån chill lördag. Varit så skönt.
Igår var vi på pappas fest, som han hade då han blev färdig utbildad. Blev ganska sent, och sov ut länge idag. Har chillat hela dagen i soffan, sett på TV, och hängt vid datorn. 
 
Klockan 19 hämtade jag Eve och vi for till Gabi och hängde. Fick äntligen träffa Gabi, har inte hunnit ses eftersom båda haft mycket med skolan, och då jag fick jullov hade hon värsta tentveckan kvar ännu...Vi for till Amarillo, och sedan tillbaka till Gabi. Var hemma vi 23:30 tiden och kan säga att det är så skönt att ligga i sängen nu och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag sova ut länge, och sätta telefonen på ljudlöst så ingen får kontakt till mig. Ringer upp då jag vaknar!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0