09: Kuva jostain mitä rakastan / En bild på något jag älskar

 
Jag älskar många saker, mina vänner. Denhär bilden var den var flest var samlade, och kan inte ladda upp 100 bilder så alla rymms med. Men alla som är vänner till mig vet att de är fina, och att jag aldrig skulle byta ut dem 
 
Jag älskar min familj, men bestämde mig för att inte ladda upp någon bild.
 
 
Jag älskar Finlands (spec. Vasa) sommar, och allt vad den innebär.
 
 
 
Jag älskar att vara brun.
 
 
 
Jag älskar cheerleading, fast cheerleadingen inte är en lika stor del av mitt liv som den var förr.
 
 
Jag älskar solnedgång. 
 
 
Jag älskar att vara utomlands.
 
 
Jag älskar att uträtta något man får vara stolt över.
 
 
Jag älskar långt hår. (Speciellt blont) :D
 
 
Jag älskar midsommarn, det bästa med sommaren.
 
 
Jag älskar palmträd. Mina favorit träd. Så vackra :)
 
 
 
Jag älskar julen och jultiden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0