If you wan't to be happy, then be

Klockan är mycket och jag är vaken ännu. Det beror främst kanske på att jag har sovit mycket för att jag ska bli frisk och slippa till jobbet. Igår sov jag först från 12-17, sedan 18-22, 22-07, 08-11 och 16-19. Snacka om att sova mycket. Och under dethär tiderna har jag sovit djupt, mycket djupt. Jag har inte ens vaknat till samtal som jag ALLTID gör... Kan inte ens beskriva känslan av då man fått sova i egen säng, varit så himla skönt. Är nu på bättringsvägen och har sluppit febern helt. Hosta och snuva har jag ännu, och sjuk rygg... :( Grät hela förra natten då det värkte så hårt, aldrig haft något liknande... Som tur har jag världens bästa mamma, som jag väckte mitt i natten och hon gav mig medicin, hon har också bytt lakan åt mig idag. Men bloggen har jag också kämpat idag så ni har foton att se på från Mallis. Nu är jag på dag 6 / 8, så imorgon sköter jag resten och så är de klart! :) Nu ska jag kolla instagram, läsa aftonbladet och såå, sedan sova. Skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0