B I L D B O M D

Har varit så lat på senaste tiden med bloggen, men nu laddar jag upp en massa foton från vad jag har gjort sen vi kom hem från Mallorca.
 
 
Först blev det konstensnatt i Vasa. Firandet började på Fanny&Jonas inflyttningsfest, varifrån jag inte har några bilder. Vi fortsatte till Hoviska, via Gabi och därifrån till Fontana på UV-party.
 
 
 
Samma vecka på fredag (dagen efter konstensnatt) bjöd Fannys föräldrar mig till Strampen på middag och på Tommi Läntinens konsert som födelsedagspresent. Där var en massa deras släktingar och vänner. En super lyckad kväll! Och ännu ett tack till Kirsi&Jeppe. De är härliga! :)
 
 
 
Dagen därpå, lördagen den 11 augusti. Så blev det mera fest. Vi förfestade hos Mäkynen och for därifrån ut till Fontana, som vanligt... :)
 
 

 
 
En kväll lunchade vi på ABC med Eve & Salla. Deras bästa sallad, vuohenjuustosalaatti! SÅ GOD! REKOMMENDERAR :)
 

 
 
Film med kusin, THIS MEANS WAR! Helt huippu film.
 

 
 
Strampen besök med Eve, Salla, Tony & Nicolas.
 
 

 
 
Pre-party hos Fanny & Jonas. Med blondinerna och Josefina & Pia. Hade super roligt med dem som alltid.
 
 

 
 
Villamys på Sallas villa med Gabi & Eve.
 

 
 
Ollistisdag en sväng.
 

 
 
Kaffe med Emilia.
 
 

 
 
Haft det mysigt, och kollat på bästa Solsidan.
 
 

 
 
Gått på gymmet. Mest på bodycombat på senaste tiden, ska försöka börja gå på de andra timmarna nu också! :D & Blivit kär i Valio PRO-FEEL kvarken. Så god. 
 

 
 
Söndagschill.
 
 

 
 
& Jobb.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0