26 AUGUSTI

GODMORGON! :)
Villa-avslutningen firades lugnt för min del. Igår jobbade jag till klockan 20, och därefter spenderade jag kvällen hos Fanny. Vi lagade mat och de andra förfestade, jag också fast med mjölk! :D hehe. Någongång halv 12 då de andra drog iväg på krogen, for jag själv hem under täcket. Var ganska skönt att somna till alla raketljud. Idag mår jag också helt super bra, hoppas alla som var ute och festade har krabbis... :D Själv ska jag njuta av denna härliga söndag. Nu är jag på jobbet ännu 4 timmar till, och då jag slutar har jag en massa planer på vad jag ska göra. Ser ut som att bli en bra dag. Men nu måste jag back to work... Endast idag och imorgon kvar! Wohoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0