TAGGAD

Halå!
Idag har jag vaknat halv 10, hoppat i duschen, fixat mig, och kom just hem från butiken med mamma! Hon är så snäll som köpte all mat åt mig till min lilla resa ♥

JAA IDAG ÅKER VI ALLTSÅ TILL TAHKO!
HAR VÄNTAT PÅ DENHÄR HELGEN HUR LÄNGE SOM HELST,
OCH JAG ÄR TAGGAD TILL TUUUSEN!



Idag åker jag, Fanny, Olli, Krisu, Jonas och Kasse, med Ollis och deras husbil. Imorgon kommer resten. Kommer bli en helt toppen helg har jag på känn! Dethär har jag väntat på, att få en liten stund paus av Vasa, och se något annat. Plus att jag aldrig varit till Tahko, så är ännu mer innii! Vi ska alltså dit till Fanny's familjs stuga, som de har där. Tack till Fannys härliga föräldrar också :)








Min baby följer också med (systemkameran), som jag kommer ta massvis med foton med. Digikameran, och iPhonen är också med, ofcourse. Löns iallafall kika in instagram, där uppdtaterar jag säkert mest. Men skall försöka blogga lite också ;)

En bildbomd från Tahko kan jag lova er redan nu!

Kommentarer
Postat av: janina

men va heter du på instagram e frågan? :D



AAAAAVIIISSSS

ha de bäsr <333

2012-04-19 @ 15:54:08
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0