SISTA APRIL !

Igår hade jag den skönaste söndagen på länge, länge. Steg upp 11 började laga morgonmål, fixade mig och for till pappa. Där tog jag i bruk min systemkamera som jag inte använt så flitigt ännu... Men nu börjar det! Vi for och satt på då Josefina körde bil. (jag, Janina, Nicke och självklart pappa). Därefter förde jag Vanessa på träningar, vi åt god mat ute i solen, jag hämtade V, och sen kom grannarna på besök och jag gick senare in för att kolla några avsnitt PH.

Nångång 7-tiden hämtade jag Fanny och så kom vi till henne. Hennes mamma hade lagat god mat och Fanny fixade lite mina naglar.

Inatt har jag sovit dåligt, vet inte vad det beror på men... Nu är jag också så förkyld. Men det gör inget för idag ska valborg firas!


Kommentarer
Postat av: emsie

jag ha å sovi så vittus dålit inatt! ha vakna varje timme flera gånger :s

2012-04-30 @ 09:38:47
URL: http://emmsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0