23:25

Hej!
Kom just hem och nu ligger jag och bloggar från min iPhone i sängen. Minns inte ens ärligt talat senast när jag skulle kommit hem före 12 på en lördag! Säkert då jag var 14-15 eller något... Alltid om vi inte varit ute och festat så har jag sovit hos någon eller varit med någon ens längre. Nu är jag hemma i min säng och kan säga det är jäkla skönt. Tänkte först fara till Crystal och sitta en stund, kolla på folk osv med G&J, men nu är jag glad över att jag kom hem.

Annars idag har jag varit på gymmet från morgonen på spinning och body, tränat på gymmet och suttit i infraröda bastun med Emilia. Vi var på gymmet till 14, alltså 4 hela timmar, nu värker mina muskler och det är otroligt skönt. Därefter har jag varit med Gabi, varit hos Fanny, lagat mat och bara pratat. Och jaa nu är jag ju hemma!

Hoppas ni har/kommer ha en lika bra lördag som mig! Nu säger jag godnatt och imorgon kommer inga klockor ringa och väcka mig.


Kommentarer
Postat av: EM >>janina från emmas datski:DD

så härligt att läsa ett sånt här inlägg kidi!! massa gym o ingen utgång, de låter så jääääkla skönt :) kram kus <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0